fredag 28. august 2009

klar ferdig gå!!



Nå skal jeg jaggu starte på dette.... komme meg igang med skikkelig blogging!


Har jo div små blogger rundt omkring... så nå skal jeg prøve å samle alt sammen her... så blir det litt lettere.. tenkte ikke å slette de gamle, men driver de ikke videre heller.... men må på en eller annen måte prøve å få ført over noe her... for har jo startet litt div følgetonger liksom.... også er det jo noe det er morsomt å spare på også da... så om noen har noen gode tips til hvordan... så gi meg et lite hint da! for gidder ikke prøve så ille liksom.... men om jeg plutselig får til noe bra, så hadde jo det vært kult også da!
Så starter jeg med å blogge et par bilder av mine to vakre gutter da!!
17 mai gutter.... ille fine i finstasen sin!
Padletur på Hemsedal i sommer! Veldig fin tur!
Blir trist å ikke få like mye tid på hemsedal fremover... men en dag i fremtiden så får vi det til igjen!! Drømmer ihvertfall veldig om det, for vi har blitt veldig glad i steder der oppe blandt fjellene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar