onsdag 28. oktober 2009

Tida flyr visst litt for fort om dagen!!

Har ikke rekt å gjøre noe her inne på en stund... de siste dagene og ukene har visst gått litt fortere unna enn jeg forventet....
Men hatt mye moro da! Blitt Londontur med jentene! Kommer tilbake med bilder hvert øyeblikk altså!!! Hadde en topp tur... jeg drømmer alerede om en ny tur!
Først må man bli ferdig med denne graviditeten da.... gikk greit på tur nå, men de neste månedene blir nok litt annerledes ja... så fremover blir det roligere! Hihi... selvom det blir en Stockholmstur med familien i November da.... det er jo lugnt! Er derfor de siste dagene har flydd litt også... må fikse Pass til lillegutt her... og det er jo en prosess i seg selv! Stenger jo 14.00 alle dager untatt onsdag... og før det må man ha fullmakt fra far.. om han ikke er med da... og det kunne ikke min mann... da hadde vi aldri rekt det! Også trengs jo bilde... det må fikses og krever en ekstra tur til byen... også må man jo ha med lille trollet også da! hihi... så det er et prosjekt i seg selv å ordne pass! Idag fikk jeg fikset det da! Så nå kommer det vel i posten om et par dager! Phuhh.... godt å ha det ferdig ihvertfall!
Jepz.... da er enda kvelden ung og det bærer videre på Tupperwareparty hos svigerinnen min...
ha det fint så lenge!
Kommer bilder snart altså!! Har masse fine på kameraet nå nemlig! Må bare lastes ned... og det rekker jeg ikke nå!! Tjohei!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar