torsdag 28. januar 2010

Her skal vi bo!!!







Jepp, det er vel ihvertfall mer eller mindre avtalt... sjefen til mannen har sjekket det ut... og hun mente det var bra... så da stoler vi på det!
Blir spennende å se hvordan det er når vi kommer ned da... bilder forteller jo gjerne ikke alt helt riktig... men bli sikkert bra!

3 soverom der da... så da får vi plass nok til å få besøk også! Det satser vi jo på!

Ellers går dagene i ett nå... mye som skjer ja! Tirsdag var siste dag på jobb, så nå er jeg ute i permisjon! Deilig!
Har ikke helt rekt å slappe av enda da... for er jo litt å gjøre! Idag har takstmannen vært her... på tirsdag kommer fotografen... så denne helgen brukes til en skikkelig rydding! Og det uten gubben her... for han er på Hemsedal med gutta! Hihi, går bra da... for skal jo ikke akkurat flytte helt ut av huset enda! Blir nok mere hektisk fremover!

Ellers var jeg hos jordmor på onsdag... altså igår... startet på modningsakupunktur... vet ikke helt om det funker på meg da, for sist gikk jeg jo 13 dager over... men verdt et forsøk da! Hihi, hun sa faktisk at pulsen min tilsa at det ikke skulle bli alt for lenge til det skjer noe!! Wæææææææææ tenkte jeg da... han får ihvertfall holde seg inni magen til etter helgen! Gubben må jo rekke hjem først!!! OG jeg er så absolutt ikke klar enda! Et teppe må strikkes ferdig.. klær på vaskes.... sykehusbagen må pakkes og ting må handles inn!!! Ikke klar enda med andre ord!!! Jordmor sa vel det samme... at jeg ikke virket spesielt klar enda, men at jeg burde nok starte å omstille meg mentalt... for ting kan skje nå!! iiiiiiii

Vent til etter helgen ihvertfall!!!

1 kommentar:

  1. Da håper jeg "mini" venter til etter helga med å komme ut, men kommer før vi reiser neste lørdag:-)
    Den leiligheten så jo fin ut den da! Jeg kommer nok nedover og sjekker den ut en gang eller to regner jeg med!

    SvarSlett