onsdag 5. mai 2010

Vogn, klær, kommentarer og besøk!


Her har vi minstemann i huset i kjent stilling... ihvertfall deler av dagen... Begynt å være mer våken på dagen nå, men her sover han i vogna si... med teppet godt opp i ansiktet! Måtte faktisk dra det litt vekk, så man kan se han!
Ellers har han vokst litt i det siste... kan begynne å bruke str 62 på han nå... kunne egentlig begynt å bruke det tidligere tror jeg... ihvertfall noe av det, det som ikke er så stort i str liksom... gjorde sammen feilen sist gang også. Begynte for seint, så man fikk ikke akkurat brukt det så mye... men så er det nå sånn da, at man gjerne vil bruke det som er mindre litt også... de vokser jo så fort fra det! Har ikke rekt å bruke alt så mye akkurat!
Godt det kanskje kommer fler i slekta som kanskje vil arve litt etterhvert!

Igår kom understellet til vogna også! Det nye altså! Har jo hatt litt småproblemer med det første vi fikk, så vi fikk nytt tilsendt! Dettte kan vi slå helt sammen! Det er jo veldig kjekt! :) Se så lite understellet blir! Veldig lett å legge sammen og inn i bilen!
Er superfornøyd med vogna! Nesten så jeg angrer litt på at jeg ikke kjøpte den før jeg fikk storebror her... så jeg kunne brukt den lenger liksom!

Er så koselig med kommentarer her! så gøy at så mange av dere der hjemme følger med oss på opplevelsen vår her på GC! Tusen takk til alle sammen! Veldig morsomt at Morfar i Stockholm også følger med oss her på nettet!

BESØK!!! Nå begynner det å nærme seg litt besøk hjemmefra... og enda bedre, flere og flere bestiller seg turer hit ned til oss! Igår fikk jeg jo en hyggelig kommentar her inne om at venninna mi og familien kommer ned i slutten av Juli! Gleder oss så masse! Storerbror her kommer til å ha det så fantastisk med kameraten på besøk!!! De kommer nok til å kose seg på stranda ja! Og mamma'ene skal nok få fikset litt shopping også... :) De skal bo på Sunwing de da... så da kan vi nok kose oss litt i bassengene der også!
Lurer litt på å lage en liten oversikt over når folk kommer jeg... sånn at jeg husker alle sammen liksom... også kan dere se når det er "ledig" også... hihi... for har hørt om flere som har lyst til å komme... og har også hørt av de som har vært her en stund at det kan nok gå litt slag i slag det første året man bor her... hihi, gleder meg til besøk jeg da!

Nå bærer det snart avgårde på playdate... Og kanskje det blir litt skype prat ikveld... hører det er flere som har lyst til å skravle litt med storebror i huset! :)

1 kommentar: