fredag 18. juni 2010

Et bilde fra en tid tilbake... og litt diverse jeg har lyst til å vise!


Ja, dette er det berømte sjøløvebildet av meg og eldstegutten min! Ikke så god kvalitet kanskje... for har bare tatt bilde av bildet.. var det beste jeg fikk til akkurat nå... men dere får ihvertfall en følelse av bildet da! Ble fint synes jeg!

Enda et godt smilebilde av storebror i huset! Dette er fra en liten sightseeing vi hadde i fjellene her om dagen.. fjellene bak kan vi ikke se, men var en fin utsikt nedover da!

Dette var litt kult synes jeg... også fra sightseeingen vår.... men dette er nede i en dal... en utrolig frodig dal, masse palmer! Litt rart det der egentlig... hvor store kontraster det kan bli her... nesten ørkentørt, så vips dukker det opp en oase med palmer!

Gutta min gjemmer seg bak en av mange "lynet Mcqueen" kaktuser her på øya! Ja, for de som ikke har sett filmen... så kjører nemlig Lynet ut i masse kaktuser da han ikke klarer svingen!

Vi stoppet å gikk en tur på en guatchemuseum også....fikk lært litt om urbefolkningen her... hihi, men det morsomste var vel egentlig av det var MASSEVIS av øgler/firfisler der! Hadde vi klart å telle dem hadde det nok vært maaaaaange! Storebror var ihvertfall fornøyd med den lille stoppen! Dette bildet ble tatt på toppen der... med utsikt mot maspalomas... de med et trent øye kan se ørkenen i maspalomas bak meg!

Blitt en morsom ting det.... å ta små sightseeingturer med bilen.... litt sånn på måfå... Vi vet ikke helt hvor vi skal eller hvor vi kjører.... får sett litt av hvert på den måten! Sånn som den Labrador resturanten vi kjørte forbi her om dagen.... hihi, lurer på hva de serverer der?

Ha en god natt!
Jeg må sitte oppe litt til... venter på at Foccacia brødet skal bli ferdig... blir brød nr to som stekes idag nemlig.. for lagde det første med feil mel... ble ikke godt! Og tar jo litt tid med all den hevingen som skal til! Verdt det da... for blir godt å spise på båt turen imorgen!
nattinatt!

1 kommentar: