mandag 12. juli 2010

Tunge temaer på tapeten!

Ja, nå begynner det virkelig å bli utfordrende å være foreldre her....
Hadde jo dåp for minstemann for en liten stund siden, og eldstemann har tydeligvis blitt veldig så nysgjerrig på kirkens innhold... for de siste dagene har vi fått masse spørsmål om jesus her... noe som ikke alltid er like lett å svare på spør du meg! Spesielt siden svaret bare blir etterfulgt av et stort HVORFOR?

Nå har jeg jobbet som førskolelærer i snart 10 år.... og har fremdeles ikke opplevd å få så mange jesus spørsmål på jobb! Er visst på hjemmebane de store utfordringene kommer!
Han lurer mye på hva jesus gjør nå....
og her viser han at flyet kjører så høyt at vi kan se jesus! Hihi... selvom vi har pratet om at det går ikke...
Dagen etter kom dette: Jeg har ikke sett Jesus jeg mamma... har du sett han?
Han er helt klart kommet i den store HVORFOR alderen... synes det er litt tidlig jeg da... eller er det vanlig? Han har jo ikke fyllt tre enda engang!
Ha en flott dag alle sammen!

1 kommentar:

  1. Dette var en utrolig flott blogg altså, her skal jeg følge med.

    Så spennende med et år i utlandet da, det drømmer vi om også. Hvordan gjorde dere det med språket? Kunne dere spansk før dere dro?
    Var det vanskelig å finne bosted, jobb etc?

    SvarSlett