mandag 13. september 2010

Evigheter siden sist! Og UV-drakta har kommet!

Hihi, ikke evigheter egentlig da... bare en uke, men en uke er lenge i Bloglandia det!
Har hatt besøk av mamma og pappa da... og da blir det ikke tid til Bloggen.... men skal prøve å ta det igjen... kommer nok endel bilder fra besøket de neste dagene! Hatt noen flotte dager ja, alltid deilig med mamma og pappa på besøk da! Er jo spesielt med foreldrene sine liksom! Tida fløy alt alt for fort... og det var litt trist da de dro, men er jo ikke så lenge til Jul da! Og kanskje blir det en tur hjem på meg i Oktober også... om alt faller på plass som det skal! :)
Må sortere litt bilder her først... så i dette innlegget tar jeg med Uv-draktene! Den nye drakta kom nemlig i posten her om dagen! Tror det tok under en uke fra jeg bestillte til den var i postkassa her jeg! Og det hele veien fra Australia!
Ser STOR forskjell på ny og gammel altså! Kommer nok ikke så godt frem på bildene, men stoffet er helt annerledes! Er nå jeg skjønner at den gamle ser SLITT!! Hihi, er nok neppe UV 50 på den gamle lenger... Også har den gamle blitt mye større også! Begynte nesten å bli litt redd for at den nye skulle bli for liten... men den sitter som den skal! Så nå er gutten beskyttet mot sola skikkelig igjen! Knæsj farge var det forresten også! Turkis kler visst begge gutta mine!

2 kommentarer:

  1. Hallo:)
    Tusen takk for kommentar hos meg!
    Og dere bor paa Gran Canaria! Saa spennende.
    Tenker dere koser dere i den deilige varmen der. Det er noe annet enn ruskevaeret hjemme ja...
    Legger meg til som fölger og linker deg til bloggen min, ok?
    KJekt aa fölge nordmenn i Spania!

    SvarSlett
  2. Hællæ:)

    Så kult å finne deg i jungelen av blogger:) Vi snakker om å bo i Spania en mnd da mannen skal ta permisjon, og da dukket brått bloggen din opp:)
    Hvordan går det med dere? Litt misunnelig her vi sitter etter en helle dårlig sommer:P

    Klemmer fra Lise og Lilja-Aurora (lå på B7 sammen, fødte dagen før deg:))

    SvarSlett