fredag 3. desember 2010

1. og 3. desember.... og FREDAG!


En gangske fornøyd gutt som fant pakkekalenderen sin onsdag morgen!

Lillebror fikk lov til å åpne sin kalender også... Fikk nemlig en kalender av bestefar her om dagen! Første gang han smaker sjokolade... og det var med STORE øyne! Var ille godt ja! Hihi, blir nok ikke sjokolade hver dag i desember på denne karen altså, litt vel ung til det ja!

Fikk pyntet litt her også da... ikke så veldig mye advent og jul her i huset, vi reiser jo hjem til Norge i jula, så handler ikke inne så mye sånn bare for noen dager nå! Ble noen røde lys... de er jo fine sånn ellers også de!

Også ble det noen hjemmelagde appelsiner i vinduet! Så lukter det litt jul også!

Dette er dagens pakkekalendergave... måtte le litt av meg selv da! Her gir jeg storebror en fin bok... som jo er ganske fornuftig gav spør du meg! Lillesøster skal til tannlegen... for Storebror skal nemlig til tannlegen i januar, kjekt å forberede han litt på hva det egentlig er! (pedagogen i meg kommer litt frem iblandt!) Hihi, men så kommer ikke pedagogen også iblandt... slang med en julenissegodis ved siden av! Leser om tannlegen og spiser gotteri på en fredagsmorgen! Går det ann å bli mer upedagogisk tro? :)

Nå bærer det avgårde til Sjømannskirken og barnesang hvert øyeblikk! Koselige fredager her på Gran Canaria! Imorgen er det partytid for mor, første gang vi har barnevakt her... gleder meg!!

-Stine-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar