tirsdag 22. februar 2011

Mer besøk på vei!

Da er det nesten bestillt... min mellomste søster og lille nevø skal komme på besøk til oss i mars!!! Gleder meg maaaaaaaaaassssssssssssse!!! Er jo litt trist at når jeg endlig blir tante, så er jeg her nede å ikke får sett vakre lille nevøen min så mye som jeg skulle ønske! Så det blir bra med litt besøk, da blir det ikke så alt alt for lenge mellom hver gang vi ses! Vi var hjemme i jula... de komme i mars... også skal vi jo hjem til sommern.... Det var en koselig ting sånn på kvelden idag!

Tidligere idag fikk jeg en hyggelig bildemelding på telefonen min også! Ei veninne fikk en vakker liten tulle idag! Så gøy! Gleder meg masse til å få treffe henne etterhvert altså!! Gratulerer så masse vennen!

En bra dag dette ja! OG nå skal det bakes videre her... Oreo kaka er i boks... nå skal ett års kaka lages! Får se å begynne snart... hihi, om ikke blir det en veldig så sein kveld her ja!

-Stine-

2 kommentarer:

  1. Nå er det bestilt!!! Gleder oss masse til å kose oss en hel uke sammen med dere:-)
    Også gleder vi oss til sol og varme også, for nå er vi rimelig lei vinter.

    SvarSlett
  2. Hipp Hipp Hurra for F som fyller 1 år idag onsdag. Ha en riktigt fin dag. Så fort som dette året har gått og du har allerede blitt sååå stoor. Stor klem og mange koser fra mormor og morfar

    SvarSlett