lørdag 19. mars 2011

Endelig fotokurs på meg!


Ja, nå skal jeg endelig få lært meg litt mer om bruken av kameraet jeg har hatt noen år!
På den norske skolen her på Gran Canaria er det nå nemlig en fotograf som skal ha kurs! Perfekt anledning for meg da! Så kan jeg kanskje samtidig få tatt noen bilder som kan bli en fin suvernir å ta med seg fra øya! Sjekk ut linken under, så kan du lese litt om kurset.... og om du er intressert så kan du jo også surfe deg videre inn på Collegio Noruega, den norske skolen! Der står det litt av hvert om hvordan det er å gå på skole her i det gode klimaet! Kanskje du får lyst til å ta et år her med familien?!! :)
http://www.colegio.no/2011/02/17/fotograf-simen-myrberget-holder-fotokurs-pa-skolen/

-Stine-

1 kommentar:

  1. Å så spennende!
    Ja, jeg skulle gjerne tatt et år der - anytime.
    Men vet ikke helt hva vi skulle levd av der :)
    Men man kan jo drømme!

    Håper helgen er SUPER!!

    SvarSlett