mandag 2. mai 2011

Hvit er ikke alltid hvit!






Visste du at det går ann å få en hvit vegg til å få så store fargeforskjeller utfra instillinger på kameraet ditt?

Kanskje kjekt å sjekke innstillingene.... hihi, kom brått på at jeg ikke har skrevet så mye om fotokurset her egentlig... ikke helt rekt det! Var utrolig lærerikt altså! Fikk frisket opp endel jeg kunne fra før og fikk endel ny lærdom også... nå håper jeg bare jeg kan få brukt det litt mer i praksis også da! Ikke bare turist og bilder av barna liksom....

Også ønsker jeg meg en skikkelig makrolinse!!! For så ei som hadde det... hun kunne ta verdens fineste nærbilder av blomster altså! Det vil jeg også!!!

Fikk sett hvor store mulighetene er i redigering av bilder også... kan virkelig fikse opp endel bilder på den måten! Kanskje det blir litt kunst på veggene i det nye huset etterhvert? Hadde vært gøy det...

-Stine-

1 kommentar:

  1. Jeg ønsker meg også skikkelig makro linse :)

    SvarSlett