torsdag 12. april 2012

Reise...

Her sitter jeg... Tidlig oppe fordi jeg har tidligste vakta i Bhg idag... Småtrøtt....
Ser ut på et heller grått vær... Håper på deilig varm vårsol...

Har tittet innom bloggen til noen venner, de er ute å reiser...
Om du også kunne tenke deg å lese om eventyret deres... Og drømme deg bort fra kalde Norge... Ta en titt inn her:

Www.rundtjorden.net

De opplever så mye!! Både varmt, kaldt, trist, gøy og skummelt! En får litt perspektiv på ting, men mest av alt så får ihvertfall jeg lyst til å ta første fly ut i verden!!

Hihi, skal ikke klage... Om bare få uker reiser jeg jo til New York!!! Ikke så mye strender der, men mye andre opplevelser!!!

Imens titter jeg inn i akvariet her på jobben.... Er vel det man kan kalde mest eksotisk her! ;)


Ha en fin dag!!!

-Stine-

2 kommentarer:

  1. New York blir nok fantastisk!

    Når du kommer deg så langt er vi rett nedi gata, faktisk. USA i alle fall :)

    Btw. Skal dere til GC i januar 2013?

    SvarSlett
  2. Åh, håper dere kommer til GC. Vi regner med at vi tar hele våren der nede. 3-5 måneder. Reiser nok ned i begynnelsen av januar.

    Vi har fått oss jobb begge to, begynner 24 timer etter at vi har landet i hjemhuset. Så blir det jobbing ut september, og så skal Bacheloroppgave skrives. Så da blir vi nordpå enn så lenge.

    Følger med på husprosjektet deres, morsomt å se at det skjer noe. Håper vi får tatt en titt på det når det er ferdig.

    Hvis vi rekker det blir det nok en høsttur sørover, og da tar vi selvsagt turen innom dere :))

    Kos dere i våren og hils gutta så mye. Stor klem til N fra C!

    SvarSlett