søndag 3. juni 2012

Den siste uka...

Har gått fort!


Vi har vært ute å feiret bursdagen min med god mat og drikke! Resturant 13 by Michael More kan anbefales!


Jeg har hatt beste jentene mine på besøk, hihi... Mine nærmeste kjenner smaken min! Jammen klarte de å plukke ut like sandaler!


Vi har vært på båtturer med mamma og pappa! Nyter sjøen jeg... Og det ser det ut til at de to små gjør også!


Har jo jobbet litt også, men det er jo bare kos når man kan luke bedd, plante, kose med kattunger...


Og ta turer i skogen å finne fugler i kassene når man er på jobb!! Er virkelig heldig med jobben min, spesielt på våren!! ;)


Har også vært på babyshower for lillesøsteren min!!! Så fantastisk hyggelig!! Og supergøy å overraske henne skikkelig!


Formen har vært litt laber et par dager... Så mens jeg har holdt sengen noen timer har gutta i huset laget Lynet verden på gutterommet! Sjekk alle bilene! Synd det er noen som vi vet vi har hatt, men som er blitt borte... Men inser at vi har sykt mange biler!

Idag håper jeg formen holder seg bedre, planen er Skogstur med venner nemlig! Satser på at frisk luft gjør susen!

-Stine-

2 kommentarer:

  1. Riktig god bedring:) Og gratulerer saa mye med overstaatt!

    SvarSlett
  2. Så greit med et oppsummeringsinnlegg da vennen:-)!
    Fine sandaler du fikk da!
    Og at ikke babyshower var in da vi fikk babyer var kjipern altså, for jeg tror det hadde vært veldig gøy!!

    Takk for en kos skogstur med dere ista, sees snart igjen!
    Klem fra Kjersti

    SvarSlett