onsdag 12. januar 2011

Ny pc!!!

Ja, da er vi tilbake i varmen igjen altså!!
Også er det kommet ny pc i hus... så da håper vi den holder seg litt mer stabil enn den gamle... hihi, men først må mor bli kjent med denne da!
Vi koste oss ihvertfall masse med julefering i Norge... Kommer noen bilder derfra etterhvert, men må finne ut hvordan jeg finner dem her bare!
Godt å kommer hjem til sitt eget igjen da... få litt oversikt over ting og tang liksom! Og litt normale rutiner for barna er jo aldri helt dumt!
Mindre klær er heller ikke dumt... :)
Igår ettermiddag tok vi en tur på stranda for å leke litt... ble mest på lekeplassen da, men det var utrolig deilig der! Er sånn deilig vår/sommerfølelse her nå... akkurat som en skikkelig deilig norsk sommerdag!

Lillebror blir virkelig stor nå altså!! Tida flyr!

Storebror er i full fart på lekeplassen... tørr det meste nå... og ser godt at han går i bhg med masse store 5 åringer!

Og jeg var er jeg også ja! :)

Storebror driver å lærer lillebror å gå om dagen... hihi, ikke vet jeg om det er helt vellykket.... men moro har de begge to! Nå blir det så absolutt mer og mer samspill og lek hos de to! Moro!

OG her er tempraturen om dagen... ikke dumt! :)

Har aldri nyttårsforsett jeg... men har tenkt litt på dette.. jeg skal prøve å bruke mindre tid forann Pc'n... og mer tid på å nyte denne flotte øya! Så nå får jeg heller være mer effektiv... blogge sånn på kveldstid eller litt raskere eller noe... for kan jo ikke la være... også er det en haug blogger jeg må titte litt på fremover... hihi, tror vel neppe det blir mindre tid ved pc'n... skal bare bruke den på litt mer fornuftige tider og ting! For fremover blir det nemlig husplanlegging på oss!!! WEEEEE! Fikk nemlig solgt hytta rett etter nyttår... og da er vi ihvertfall et hakk nærmere husdrømmen!!! Det gleder vi oss masse til!!

Nå skal det ryddes litt her, før det bærer ut i sola! Kan jo ikke sitte inne når det er så fantastisk uke!

Ha en flott dag alle sammen!

-Stine-

2 kommentarer:

  1. Åh, det hørtes og så deilig ut :) Hvor lenge skal dere være på GC? Håper å få reist til varmere strøk snart vi også, men bare som ferie da :)

    SvarSlett
  2. Så deilig med slik temperatur da vennen. Misunnelig på det altså..
    Bra dere fikk ny pc da, litt greit med en som ikke tuller:-)
    Kos dere masse med husplanlegging, vi gleder oss masse til å følge dere gjennom hele prosessen:-)!

    Ha en herlig onsdagskveld!
    Klem K

    SvarSlett