torsdag 6. oktober 2011

Vinterutstyret nesten på plass!!!

Ja, da er utstyret for i år nesten på plass!! Tror jeg... håper jeg...
Er ikke akkurat lite utstyr man trenger etter en vinter borte i varmen, trenger jo virkelig alt til storebror!
Har veldig god erfaring med Reima fra før... men i år gikk vi for denne dressen:

Didriksons... den kom jo best ut i testen ifjor... også har veninnen min brukt den til sin sønn og vært veldig fornøyd! Da håper jeg vi blir like fornøyde her... kan være at fargen ikke er helt podens favoritt, han vil ha alt i rødt nå, men den var ikke å oppdrive i rødt! Så da ble det denne flotte blå!

Har kjøpt to par votter til også... Et par blå fordi jeg bare må matche!

Og et par røde fordi poden jo vil ha rødt! Håper de er gode, de kjentes ihvertfall veldig gode ut! Synes det er greit å kjøpe noe med mye farger... da blir de ikke like fort borte blandt alt annet mørkeblått i bhg... og om han skulle legge dem fra seg ute, så syns de litt ihvertfall! (kanksje ikke om de er gravd godt ned men....)

Idag kom jeg over priskrig på xxl også! Og jeg var så heldig at de støvlene jeg har sett på til Storebror var akkurat de det var krig om idag! Og hans str var igjen også! Ikke så dumt å gi 249,- for noe jeg uansett skulle kjøpe... og som normalt koster 599,-! Da er vel bare spm om jeg må ha noen flere vintersko i back up... noen til bruk utenom bhg liksom... synes det er sykt dyrt for vintersko altså! Viking sine, som jeg har tittet på koster 899,- De hadde jo vært fine å ha... men får se ann! blir nok et billigere par om jeg finner noe fint! Har jo uansett Sorellen som jeg har vært veldig fornøyd med før! Varme og vanntette!

Nå er det lue og cherrox som gjenstår... Cherrox har jeg nesten ikke brukt til han før... så håper på et godt kupp ett eller annet sted... for gidder ikke gi mye for noe som nesten ikke blir brukt! Lue vet jeg ikke helt... synes det er dårlig utvalg i år, eller er vel kanskje jeg som er litt kresen... også har jeg en sønn som er varm, og kan rett å slett ikke ha for varm lue! Men må jo være en grei lue som tåler en skikkelig vinter også da! Har brukt Reima sine før... de er tynne og vindtette... men i år var fargene helt kjipe! Noe rødt hadde jo vært tingen....

Lillebror passer jo heldigvis dressen etter storebror... den har jeg virkelig vært superfrnøyd med! Og lue og votter som matcher har jeg! hihi...
Eneste spm er vel om vinterskoene er i rett str... de passer nå, men så spørs det om det er plass til sokker... og om de holder hele vinteren da! Har et par i 2 nr større... som er kjøpt så salget på Intersport nå, men synes de virke merkelig vanskelige å få på... men men... vi får se! kanskje vi er heldige at Vikingene holder! Ellers får vi handle litt mer utover vinteren!

-Stine-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar