lørdag 17. desember 2011

1 uke til jul!!

Wow, Desember virkelig flyr! Jeg som trodde at i år... Da skulle jeg bake og kose meg med advent...


Joda, jeg koser meg med advent... Men så mye baking har det vel ikke blitt... Ikveld kanskje?


Jul blir det nå uansett da! Og julestjernene lever enda! Noen gaver mangler foreløpig, men er i rute tror jeg!!! Storebror og pappa er ute å gjør istand julekos til fuglene på tomta... Vil jo gjerne at de vil fortsette å bo i trærne rundt huset vårt! Jeg forbereder meg mentalt for en hjemme alene kveld og lillebror leker på rommet! Virkelig nydelig at han har begynt å leke selv! Tog og biler kan sysselsette han leeeeeenge om dagen!

Håper dere alle sammen har en flott dag!! Gratulerer med dagen til alle dere 5 stk jeg kjenner som har bursdag idag!!

Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar