tirsdag 27. mars 2012

Bunad

Ja, vi testet om bunaden eller festdrakten som det egentlig heter passet....


Storebror rakk å bruke den flere ganger, og ser jammen ut til at lillebror får brukt den et par ganger også!! Bare ny skjorte som trengs... For den gamle er visst morken og full av hull!

Må ut å handle til storebror da... Håper på å finne lik...

Og når jeg nå tenkte på bunader... Så lurer jeg veldig på hvor alt til min egen bunad er... Hmm... Bunad og sølv kan jeg finne, men skoa... De er et lite mysterium.... De ligger på en lur plass i alle flytte sakene... Skulle så gjerne brukt finstasen på 17 mai altså!! Får fundere på hvor i kaoset man skal lete da...

Gleder meg sånn til August og innflytting i huset! Da skal alle esker tømmes!


Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar