tirsdag 17. april 2012

Rask god middag!

Idag har vi hatt Pai til middag her! Startet med Pai på Gran Canaria, nydelig sommermat nemlig! På GC kjøpte jeg to ferdig Paideiger for Ca 20 kroner...


Prisen er jo en helt annen her i Norge... Men har funnet en pulverdeig på 10,- marked... Funker bra til en enkel hverdagsmiddag! Tilsetter bare vann så vips er den ferdig!


Hjemmelaget er sikkert best, men alt som gjør hverdagen enkel er bra spør du meg! ;)


I paien hadde jeg idag mais...


Tomater... Løk... Skinke...


Ost... Egg... Melk...


Og den hemmelige ingrediensen Creme Fraiche! Denne med parmesan hvitløk var veldig god!

Litt salt og pepper måtte også til da!

Selvom storebror gryntet på nesa så spiste begge barna opp det som var på tallerken!


Og det skal man ikke kjimse av!


Om jeg må si det selv så ble jeg ganske så fornøyd med dagens Pai! Ble to stykker på meg og nok igjen til far når han kommer hjem! Og kanskje også litt til lunsj imorgen! ;)

16 dager igjen til jeg sitter på flyet til New York!! Gjett om jeg gleder meg!!! Ha fin tirsdag videre alle sammen!

-Stine-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar