fredag 22. juni 2012

Sommer, sol og jordbær!

Idag kjøpte jeg årets første Norske jordbær.... Mmmm, det er noe spesielt med de norske altså!


Var også innom plantasjen å kjøpte noen jordbærplanter til å ha først på trappa, så i vår kommende hage! Som jeg gleder meg til å få hage!!!


Har jo fått med noen urter fra barnehagen, men kjøpte noen til...


Planlegger en liten urtehage på frokostterassen vår... Blir sikkert fint etterhvert! :)
Igår fant jeg et par Potter på Kremerhuset... Var nemlig 25% der igår... Var 50% på melamin også... Hmmm, burde kanskje kjøpt litt.... Men det gjorde jeg ikke... Bør jeg angre eller tenke at jeg var flink som ikke kjøpte? ;)

Nå er storebror og pappa på karategradering.


Jeg og lillebror skal plante litt i pottene, se litt barne tv og slappe av! Fredag er jo fredag! :)
Ha fn fin helg alle sammen!

Stine-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar