lørdag 12. september 2009

Dagene har litt få timer om dagen!

Har ikke helt rekt å henge med de siste dagene jeg...
Den siste uka har gått i ett egentlig! Og med en voksende mage og en nakke som krangler.... så er det ikke så mange minutter igjen av kvelden før senga kaller gitt!

Nå sitter jeg å prøver å jobbe inn litt diverse jobb som trengs... så sitter på den stasjonære, dvs ingen lure bilder lagret og ingen gode linker! Så jeg blir presset til å jobbe! hihi

Fant noen gamle bilder da... fra når lille gutt her var nyfødt... da ble det jo endel hjemmekvelder! Det var jo litt uvant det, så måtte finne på noe for ikke bare å glane på tv'n!
Ble favoritten min Scrabble! Var litt stolte av oss selv denne kvelden... klarte å bruke opp alle brikkene og det godt fordelt utover brettet også!!! hihi

Tenk at han var så liten en gang... og at vi om noen måneder igjen får en liten ny person inn i huset her!
Fått litt akupuntur de siste ukene nå da... så håper at nakken er på bedringens vei.. for den hodepinen som følger med.. den er ikke digg! Forsvinner den, så håper jeg overskuddet kommer litt tilbake også!
Fått med meg to jentekvelder denne uka da! Ikke dumt! Masse god skravling!
Stakkars mannen har sittet hjemme alene to kvelder på rad da, så denne helgen er familietid!
Godt å ikke ha noen planer som helst egentlig!
Skal handle litt bursdagsgave til mamma idag da... også skal lille gutt her få være med å kjøpe spilledåse til den nye babyen! Må begynne å spille litt hver kveld snart nå! Gjorde nemlig det da han lå i magen, og lyden ble godt kjent igjen på utsiden også ja! :)
Ha en fantastisk helg videre til dere som er innom!
(for håper jo at det er noen ihvertfall.... prøver å spre "ryktet" om bloggen min litt nemlig.... )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar