søndag 20. september 2009

Jeg gi deg suss?

hihi, lille gutten min er verdens vakreste om dagen! Om jeg syntes skravla hans gikk i ett før... så gjør den det virkelig nå! Alle mulige ord og setninger kommer i et rasende tempo! Smelter jo helt når han da kommer med sånne som overskriften... Jeg gi deg suss? også får du verdens våteste prompesuss på kinnet! Deilig!

Idag skulle jeg legge lillegutt, men pappa fikk æren av å få synge.... da kom det kjekt: Mamma pleier lille katte pus! Ja, lille kattepus og gubba noah er blitt natta sanger her i huset! Lille kattepus fordi sønnen min kom hjem en dag fra barnehagen og ville jeg skulle synge den, og gubba noah fordi det er den eneste sangen mannen min kan!

Ingen nye biler idag, for har ikke fått lastet ned helgens bilder fra kameraet enda.... men her kommer et gammelt ett av vakringen min! Og et bilde av mine to søte søstre... bildene ble tatt da vi var på jentetur til Dublin ifjor! En knalltur og anbefaler veldig den byen! Tida flyr virkelig fort, tenk... hmm... var det ifjor... begynner visst å snart bli 2 år siden det!!! Wow, henger virkelig ikke med på tiden!

1 kommentar:

  1. Tenk så små de har vært?!?! Herlig bilde av ham!
    Småtten er også glad i å susse, men har blitt meget sjalu på pappa'n sin. Han får nemlig ikke lov å susse på mamman hans, det er det BARE han som får lov til;-)
    Og ja, jeg er enig med Dublin, men nå gleder jeg meg mest til London om en mnd!!! :-)

    SvarSlett