torsdag 8. april 2010

Myggestikk!


Slik så beinet mitt ut igår formiddag.... ugh, det er værre nå! Har ligget å klødd i HELE natt! Ingenting av remedier funket! Ikke akkurat det jeg ønsket.. har liksom nok med å være våken for ammingen jeg! Ugh! Og vi som har mygglys, myggsak i stikk kontakter osv osv! Tydeligvis at myggen liker meg her!

Nå har Nikolas testet potta for første gang idag og den funket... så da ble det to små jellybeans på han! Spiser frokost og snart bærer det avgårde til stranden! Håper på en flott dag med ikke alt for mye mennesker! Blogges!

2 kommentarer:

  1. Hei familien Haugen:))så fin blogg du har laget Stine:)blir morro å se hva dere finner på dere nede:) jeg syns Nikolas har blitt lengre siden sist alt jeg...kos dere masse og nyt sol og strender<3 klem fra Agnete

    SvarSlett
  2. Au... Det så jo ikke no godt ut...

    SvarSlett