torsdag 15. april 2010

Torsdag... snart Fredag!

Enda en ny pakke måtte åpnes! Gutten har nok blitt litt vel godt vant de siste dagene... så han ble nesten skuffet da det ikke var nok en bil til Lynet samlingen i pakka.... Men var noe morsomt da! Var en vannkanon! Kult! Så da måtte han ut på terassen og sprute litt!
For den oppmerksomme leser... så har han fått nye sko... gulvet ute blir veldig glatt med vann på, så badesko eller sandaler må være på! Helt siden jeg og mannen var i Rio for noen år siden har jeg gått å tenkt på skoene som alle barn fra de var helt små gikk med der... Havaianas! De har nemlig sånne med strikk bak til barn! Her fant jeg dem endelig! Er kanskje ikke de beste skoene å gå i... men de funker greit til dette formålet ihvertfall!! Er spent på om han kommer til å trives med dem på etterhvert... jeg elsker jo mine! Er nok litt rart med noe mellom tærne!


Regndag nr 2!
Ble ikke blogget igår... men var nok en dag med regn igår... ikke hele dagen da, er jo ikke sånn regn her... men kom noen skikkelige byger som gjorde alt veldig vått!! Nytter ikke akkurat å tørke tøy ute på den måten nei! Så da blir det spennende å se hvordan dagen idag blir da... er ikke blå himmel foreløpig, men ikke regnskyer enda heller.... Hadde tenkt oss en tur på stranda, men tror jeg dropper det... blåser så veldig, så tar det en annen dag isteden!
Da blir det nok isteden kakebaking til bursdagsfeiring imorgen!
Ha en fin dag! Vi blogges nok etterhvert!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar