søndag 8. august 2010

Søndag...


Kjedelig søndag egentlig... Hadde en koselig kveld hos Line og Kent igår da... Line er kollega av Mannen min og de har vi hatt mange hyggelige kvelder sammen med etter at vi flyttet hit til Gran Canaria! De har grill da... og det har ikke vi, så vi ber oss litt på besøk for å få grillet en gang iblandt! Igår var jo Christer med oss også da! Ble en kos kveld med god mat, drikke og Storebror her fikk øvd litt på biljarden igjen! De har nemlig egent bord som står ute... noe som facinerer Storebror her i huset noe veldig! De store gutta tok en tur på karaoke og videre på byen etterpå da... mens vi andre gikk hjem for å sove! Kom hjem seint, så derfor blir det nartuligvis en noe redusert og kjedelig søndag! Blitt en tur i bassenget idag da... også blir det naturligvis litt blogging på meg... også sitter jeg her og funderer på hva jeg kan unne meg selv, sånn som takk for at jeg er så snill å tar barna alene hele dagen og holder huset i ro så de store gutta får hvile ut etter gårsdagen... noen gode forslag? Ble Spa på meg sist... så får finne på noe nytt denne gangen! :) Hihi, noe skal man da ha igjen for å være så snill!!
Mens jeg funderer... så kan jo dere ta en liten titt på noen bilder fra igår...
Lillebror her virkelig koser seg hos Line... og hunden deres Fia er like glad i barn som det Line er! Lillebror får masse koser og masse våte nusser! Blir nok glad i hunder denne gutten! Bare masse smil når Fia kommer!
Øvelse gjør mester! Motorikken er vel ikke helt der enda til å klare dette, men er veldig morsomt å øve da!
Når mørket mok, husker storebror godt fra sist at lyset måtte på! Blir så koselig når lyspærene kommer på altså! Holdt på leeeeenge med biljard ja! Alle voksne måtte spille etter tur!
Idag ble det bassenget istedenfor strada da... for det nytter ikke å dra på stranda litt utover dagen nå i disse ferietider...er så pakka fullt att man ikke får parkering etter 10.30! Og får man ikke parkering... da kan man ihvertfall glemme å få plass til vogn nærme vannet på stranda...
I bassenget koser Lillebror seg veldig! Han har fått ny badering som fungerer helt supert! Han plasker ivei og storkoser seg! Vi store koser oss også da... deilig å nedkjøle seg litt!
Ha en fin søndag videre alle sammen! Her blir det nok er rolig kveld også!

5 kommentarer:

  1. masse flotte bilder stine! må være herlig og være på "ferie" så lenge....*S*

    Kos dere videre..
    klem

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder. Ser ut som dere koser dere masse :)

    SvarSlett
  3. Herlige bilder!
    Også likte jeg godt det nye designet på bloggen - liker det best enkelt og stilrent jeg:-)
    Syns du skal unne deg mer spa - ta med mamma'n din på noen ordentlige aromaterapier og fotmassasjer når hun kommer - på mannens regning:-)
    Og selvfølgelig bruker du kortet hans på å bestille deg tur hjem i oktober - bare med minstemann:-)
    Hihi..
    Klem klem

    SvarSlett
  4. Jeg stemmer for spa og hjemreise i oktober jeg og!!
    Ser ut som F koser seg skikkelig i den nye baderingen sin ja! Virker som du og N koser dere i vannet også. Vi fikk oss en liten dukkert på Tjøme i helga vi og, og det var faktisk deilig i vannet:-) Håper at temperaturen holder seg litt for da blir det bading til helga også!

    Klem fra lillesøs

    SvarSlett
  5. Merk dere Mannen med stor M da... Hilsen Ray :)

    SvarSlett