mandag 25. oktober 2010

Filmsnutten vil ikke, vask og venting isteden!

Arg... nå har jeg prøvd i 3 dager å laste opp en liten videosnutt av lillebror som krabber... men det går jo ikke!!! Arg!
Så nå har jeg gitt opp for denne gangen... får finne på noe annet isteden!
Har jeg vist dere disse bildene?

Storebror hjelper pappa å vaske bilen!

Bilvasking og biltanking er morsomme aktiviteter om dagen... skal helst gjøre det hver gang vi er ute å kjører bil! Hihi...

Denne gangen var det nå innvendig vask som var planen da... men storebror tok litt utenpå også!
Mens lillebror synes det er mye mer morsomt å rote....
JA, nå er det mandag... idag håper jeg at jeg blir tante altså! For nå har hun slått meg i venting også... 14 dager siden termin idag... det er alt for lenge å vente!
Men bare 3 hele dager, halve dagen idag og noen netter... så er jeg på vei hjemover til Norge! Så da får jeg jo sett lille prinsen veldig så liten da! Og der er jo litt moro da!
Gleder meg!
Ha en flott dag! Jeg har storebror hjemme idag, sånn at han skal bli helt helt frisk... så håper jeg morgendagen kan brukes på Primark i Las Palmas!! Hihi, kanskje jeg kan kjøpe enda litt mere babytøy for å feire at jeg har blitt tante da?

3 kommentarer:

  1. Tihi, flinke arbeidsguttar du har :o)

    Og du har ikkje blitt tante ennå!?!?!
    Enig i at det e på tide nå :o)

    SvarSlett
  2. stakkar...
    Tenk å måtte vente SÅ lenge da, det unner jeg ingen. Får håpe terminen var feil da, sånn at ikke babyen er altfor stor.
    Moro at du er hjemme snart - vi får sees i helga!!! (det var jo da det passet best skjønte jeg:-)
    Ha en kos mandag vennen.
    Klem klem

    SvarSlett
  3. Nå er det uansett ikke lenge igjen. Jeg ble jo satt i gang på den 15. dagen, og de kan vel ikke vente særlig lengre med henne heller?

    Uansett, lykke til!

    SvarSlett