fredag 22. oktober 2010

Hjemme med sykt barn dag.... og VENTING!

DAgen igår ble en slæk dag... Storebror hadde over 39 i feber det meste av dagen... ikke blir han helt slått ut, men redusert iforhold til vanlig var han jo...
Utfordringen var å få i han noe å spise! Han hoppet opp da jeg sa vi kunne bake kanelsnurrer! JA, mamma det er moro!

Kviknet litt til og bakte ivei! MASSE SUKKER OG MASSE KANEL!
Ble en fin kanelbolle dette ja!
Ble litt flere enn dette da... men glemte helt å ta bilde av de ferdige flotte bollene!
Men spiste han noe da? Neida! Ikke en liten bit engang... kanskje jeg får i han en smaksprøve idag? Ville egentlig ikke ha noe som helst... ikke is engang! Ei heller marsmalows! DA er han syk da!

Ble litt barnas favoritter og youtube filmer på pc'n da....
Ellers ble det litt soving på sofaen også!

Lillebror ville også bli med ved pc'n!

Middagen igår... planen var sånne innbakte pølse... men storebror stakk av med 3 kalde pølser, så ble bare to igjen til baking... da ble det små Calzoner av resten av deigen! Ble litt mye deig, men smakte godt da! Storebror endte med å spise en halv kald pølse.... jaja, noe var det jo ihvertfall! Ble en yoghurt med musli til kveldsmat og to stikkpiller før soving...
Idag våknet han opp mye bedre... litt redusert, men ingen feber og har sovet litt roligere i natt! Deilig! Godt å se at han begynner å bli bedre! For over 39 i feber i flere dager hadde ikke vært spesielt moro!
Blir jo en hjemmedag idag også da... kanskje vi sniker oss ut på butikken en liten tur... sånn for å ha noe å gjøre...
Også blir det mer venting! JEg venter spent nå altså! Min mellomste lillesøster... hadde termin forrige mandag... var på overtidskontroll igår.. alt så bra ut, men ikke klar enda... ikke hørt noe idag heller enda... så venter og venter! Jeg gikk jo 13 dager med førstemann, så hun har ikke slått meg i ventingen enda ihvertfall! Om en uke reiser jeg hjem til Norge for å se lille babyen, så en trøst i alt er at jeg ihvertfall får sett han bitteliten nå da!! Gleder meg så veldig!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar