onsdag 8. juni 2011

Klokkefunn!!!

Har gått uten klokke i flere år... Brukt mobilen isteden liksom... Er egentlig en som liker å ha klokke på armen!


Fikk jo en flott klokke av mannen til vår første bryllupsdag... En fin dolce gabana klokke... Men synes den er litt for fin sånn til hverdags, passer ikke helt i sandkassa i barnehagen liksom!


Så har tittet en stund.., ikke helt funnet det jeg så for meg... Alle de moderne er jo så store og i veien... Jeg må ha en klokke som skal være på armen hele tiden jeg! Og her på GC har en som tåler vann også blitt mer og mer aktuelt.... Hihi, idag fant jeg en!! Sånn ca en uke før vi skal hjem herfra!! En nett og liten klokke... Lilla er dillefargen min i år, så den måtte bli lilla!! Også kostet den hele 14 euro og tåler vann!!! Så får vi se da... Om jeg er like fornøyd om en stund!


Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar