lørdag 11. juni 2011

Sjekk
Her !
Meg og Fashionistaene(som min lillesøster sa!)
Kjenner jeg føler meg helt som en av dem altså!!!

Hihi, ja jeg har denne gule negllaken jeg også... er superglad i den!
Har egentlig fått litt dilla på negllakk i det siste... så har ikke mer enn 3 nye Chanel negllakker nå!!! Weeee!!!

Har egentlig fått litt dilla på sminke generelt... ikke det at jeg sminker meg så mye, men synes det er veldig fint på dem som kan det... skulle ønske jeg kunne det skikkelig... har litt lyst til å kjøpe meg litt skikkelig sminke her da, er jo bedre priser her enn hjemme... så har jeg liksom... noe annet enn det jeg alltid har...
Vi får se... skal ihverfall fylle opp så jeg har ansiktskrem og det jeg bruker mest før vi drar hjemover...
Har vært edel inne HER å surfet i det siste... Hun er flink hun... og har mange gode tips egentlig....

Nå håper jeg linkene funker... funket før, men i det siste har det ikke villet... hmm... vet ikke hvordan jeg skal få til det ellers... *håper*

-Stine-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar