torsdag 14. januar 2010

Ikke lenge igjen nå....




Ja, nå er det virkelig ikke så lenge igjen... blitt virkelig etter jul dette... at det snart skal skje! Vi blir 4 isteden for 3 i familien!
En smule spennende hvordan ting blir fremover... er denne babyen lik som gutten vi allerde har? Eller blir det en helt annen personlighet på han?

Fant frem esken med de minste klærne her om dagen... pakket de ut og la de i skuffen... hihi, både jeg og mannen ble litt sentimentale der vi satt! Tenk at Gutten vår var så liten en gang? Masse søte klær... men vi trenger nok litt også.. var jo sommern sist jeg fødte... nå er det kaldt ute!

Bare litt over en uke igjen på jobb... er koselig å være på jobb om dagen, men skal bli veldig godt å være litt hjemme før fødsel også... få gjort klar alt liksom! Redebygge litt!! Selvom vi planlegger å selge huset om ikke alt for lenge... så gjør ikke klar noe rom osv til minsten.. for han blir nok inne hos oss den tiden vi bor her..

Ahh... gleder meg til å få fødsel overstått nå! Selvom jeg må jo si at jeg gruer meg bittelitt også da.... :)

Ha en flott kveld videre!
Her nytes sofaen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar