søndag 3. januar 2010

jaja, blir visst lenge mellom hver gang her gitt...

men kommer et lite innlegg nå ihvertfall... også kan det jo hende at jeg blir flinkere til å fikse og ordne litt her om noen uker... når lillegutt i magen har kommet seg ut i denne verdenen og jeg kanskje ikke har like mye å gjøre som nå....
Masse delilig snø både her hjemme og på hytta! Gutten vår elsker å være ute!
Vakre gutta mine i snøen på Hemsedal!
Kom litt snø hjemme også gitt!
Har gått i ett nå før jul.. har ikke fått gjort halvparten av alt jeg egentlig ønsket å gjøre... og når kvelden kommer o gpc'n slås på... så ja... da gjør jeg alt mulig på pc'n... men ingenting nyttig egentlig... bare surfer litt innom de bloggene jeg pleier og gjør minst mulig annet! hihi... ja hodet blir tomt når det går så i ett som det har gjort en stund... husker jeg hadde en slik periode sist graviditet også... hadde mer enn nok med hverdagen egentlig! Men er litt stolt av meg selv nå da... jobber fremdeles 100% og det går bra! Får bare ikke blogget... hihi
Julen har vært rolig og deilig i år... Gutten vår har kost seg masse i jula, nå merker vi virkelig at han begynner å bli større ja! Prater og forstår så mye mer! Viser stor glede over ting og forteller oss så masse morsomt!

Julaften var vi hos svigermor, 1. dag hos mamma og pappa og 2. dag her hos oss! Kvelden 2.dag reiste vi til Hemsedal og hadde noen deilige dager alene der oppe! MAsse snø, så skiene ble testet!

Nyttår feiret vi her hjemme hos et vennepar... flere voksne og flere barn, koselig!

Den siste helgen har vi vært hjemme... det har vært godt! Hatt litt besøk og fått slappet av en hel del også! Imorgen er det tilbake på jobb... satser på 3 rolige uker fremover, så bærer det ut i permisjon. Det gleder jeg meg til ja! Må bare komme igjennom en fødsel før jeg kan roe helt ned da.... :)
Idag har vi knust årets peppekakehus!!! Yum yum!

1 kommentar:

  1. Hihi, ja nå var det på tide med et innlegg her søta!!!
    Masse fine bilder du har her da!
    Gleder oss til å finne på noe til uka!
    Klemmer fra meg og lillemann:-)

    SvarSlett