onsdag 17. februar 2010

Ventetid!!!

I dag er det onsdag 17. februar.
Du går nå i 41. svangerskapsuke og har -0 dager (0 uker) til termin onsdag 17. februar 2010.


Ja, er dette som står når jeg logger inn på dinbaby.... hmm... blir spennende å se hvor mange dager etter termin det blir denne gangen da... for har ikke helt troen på at det skjer idag akkurat!

Så... bruker ventetiden med å surfe litt, gå til legen og til jordmor... også pakke litt til året på Gran Canaria da! For det kommer fort det nå! Har solgt huset nå da... så nå kan vi bare pakke sammen det meste liksom! Begynner å bli litt tomt her da... men alt som gjøres nå, gjør det enklere etter lille gutten har kommet til verden!

Håper det ikke blir for mange dager overtid... for det gjør det bare enda mere hektisk med reise osv... krysser fingrene for fødsel snart... selvom jeg egentlig jo gruer meg litt også da, men men....

1 kommentar:

  1. Hehe, ja tenk at det er termindatoen allerede!!! Syns ikke det er lenge siden du fortalte at du var gravid!
    Men jeg krysser fingrene for deg, at fødselen kommer snart og at den blir lettere enn sist! Du får vente med gave altså, for den tenkte jeg & kjøpe i Dubai:-)
    Sees snart snuppa!
    Stor klem K

    SvarSlett