søndag 6. juni 2010

Shopping!!!!

Ja, her kommer noen bilder av alt det fine jeg shoppet for bursdagspengene mine! Har til og med litt igjen... så kan shoppe mere etterhvert også! Akkurat nå skulle jeg ønske butikkene var åpne idag... for R var ute igår, kom hjem seint... så da kunne jeg fortjent litt shopping idag synes nå jeg! Hihi, men det får bli en annen da da!
Fikk så mye fint... gleder meg til å få brukt det! Synd vi ikke får en skikkelig bytur hjemme i sommer da... for har jo opp til flere antrekk det ville vært kult å vise frem... men men... blir flere anledninger etterhvert!

Var innom Pepe Jeans... som visst er poppis her i Spania... der fant jeg masse! Denne fine kjolen! 70% salg til og med... det er jo kjekt når man hadde likt den uansett!!! Elsker fargen! Litt vågal, men det håper jeg puppene mine tåler når ammingen har gitt seg!

Enda en kjole fra Pepe Jeans... dette er en kjole fra Andy Warhole collectionen deres... ser dere hvem det er bilde av? Ille kul ihvertfall! Var masse Andy Warhole ting... kunne nok kjøpt mye mer! 70% på denne også... ikke dumt!

Enda en Andy warhole sak... sjal... er ikke så veldig flink til å bruke sjal, men synes det er ille kult på andre da... så må prøve å få brukt dette! Passer jo til mye da skulle en tro...

Kuleste skoene ever!! ille høy hel da.. så må øve litt... Sko er jo så billig her... disse betalte jeg vel 300 for tror jeg.... og er visst ganske moderne her nå... har de slike hjemme enda? Har hørt at de pleier å ligge et år forann på skofronten her... men stemmer det fremdeles?

Bikini... av den mindre sorten... så må bli litt vant til den... men her bruker veldig mange string på stranda... og toppløs... så er vel kanskje bare jeg som føler den er mini...
14 euro tåler man vel å betale om den ikke blir så veldig mye brukt.... men man får mer farge i den da... og det er jo kjekt....
Alle shortsene jeg tok bilde av blir feil vei her... har til og med snudd dem, men allikvel kommer de feil vei... vel, blir et bilde feil vei da... kjøpte et par shortser til da... denne kjøpte jeg en tunikatopp til også... ille søt! Må bare venne meg til å gå med korte shortser... for blir ille varmt med noe annet....
sånn hel sak... i lin... fantastisk når det er varmt!!! Kjøpte en til noe ala denne også da.... har levd i dem siden...

Endelig fikk jeg kjøpt meg et par brune sandaler... har vel lett i et par år nå eller noe.... fant disse på zara... ille fine! Må bare gåes inn litt da!
Blitt noen par sko... enda et par sandaler her... med litt bling bling... ille fine! Litt pynta uten hel også liksom! også passer de til det meste!
Denne fikk jeg av Mannen til bursdagen min da... sammen med en hel haug andre klær også! Masse fint! Og alt passet også! Selvom det er litt uvant med så korte ting da.. blir nok vant til det... alle går jo med det her....
Neste på listen for shopping er nye solbriller... og kanskje noen sommerkjoler....
Ha en fin søndag alle sammen!

1 kommentar:

  1. Masse flott her snuppa!!!
    Likte spes bikinien og fargen på den!
    Gleder meg til å shoppe med deg!
    Klem

    SvarSlett