fredag 10. juni 2011

Buen Dia!d


Prøvde å laste opp diverse badebilder igår.... gikk ikke.... tok nok litt vel mange bilder med litt vel høy oppløsning eller noe...

Så badebilder får komme en annen dag! Ble et bilde fra turen vår ut i Ørkenen i Maspalomas isteden!

Må bare si wow.. over 400 besøkende igår altså! Så gøy!!!
Nå driver lilllebror å stjeler storebrors frokost, så er vel på tide han får sin egen! Idag var det litt tøft å stå opp... var jo like tidlig som det pleier at de våknet til liv... ikke så tidlig egentlig, normal tid vil jeg si... men var nydelig med de få timene fra de legger seg til de står opp igjen er litt deilige akkurat nå! Må si jeg begynner å kjenne på det å ha begge barna hjemme nå... Skal ikke klage så veldig altså, vet det er mange som har flere barn enn meg hjemme... men her er storebror vant til å være i bhg, det gjør det kjedelig å være hjemme mye... og jeg har ikke akkurat lagt opp til å ha dem hjemme begge to nå! Leker er sendt til Norge.. Lillebror begynner å bli ganske så krevende... Vi skal pakke ned huset her og forberede turen til Norge... også har jo mannen hatt to runder tilk Norge på kort tid... det betyr bortimot ingen tid til meg... det kjennes litt altså! Mandag skal jeg ha noen timer alene i butikker på kvelden, shoppe bort resten av bursdagspengene mine tenkte jeg.. også fikse noen små overraskelser til bilturen hjemover! Noen gode tips der ute? Gleder meg litt til Mandag ja! :)

Uff, ble litt syteinnlegg dette... ikke meningen, bare litt trøtt morgen her i huset!
Våkner snart til liv jeg også! Bærer avgårde på stranda idag! En strand vi ikke har vært på før, skulle jo bare mangle den siste uka vi er her liksom!!!

Adios!

-Stine-

2 kommentarer:

  1. Heisann, takk for koselig hilsen inne hos meg :)
    Digg med strandliv da, må nyte siste uken deres! Her i nord har vi nå et fantastisk vær, rene sydenlivet her også! Det er herlig, endelig sier jeg bare :)
    Blir vel bra å få stæsje et nytt kjøkken da! Heldig :) Kos deg på stranda :)

    SvarSlett
  2. Hei Stine!
    Så rart at det allerede er den siste uken deres - må jo være vemodig å tenke på at eventyret er over for denne gang. Men vi gleder oss masse til dere kommer hjem, og det skal bli så hyggelig å ha dere i huset rett ved siden av. Og så blir det jo et spennende prosjekt for dere fremover.

    Regner med at dere også ser frem til å komme hjem til familie og venner igjen. Kan spesielt tenke meg at det er noen besteforeldre som gleder seg ekstra mye :) Dere har jo vært borte så lenge, nesten hele livet til lillebror. Kan tenke meg det blir rart for ham å flytte til Norge.

    Skjønner godt at det er slitsomt med to hjemme, blir litt utålmodig selv etter bare noen få timer. Vi var på foreldremøte i barnehagen i uka som var, og det blir koselig for Hedda å få storebror tilbake på plass. Og så er det jo gøy for Jakob og lillebror skal begynne på samme avdeling.

    Du får ha en god helg og nyte den siste tiden i sol og varme. Er jo fint at det er sommer når dere kommer hjem da, så slipper overgangen å bli så stor.

    Ha en god kveld!

    Klem

    SvarSlett