torsdag 22. september 2011

Kjærestetur!!!

Endelig skal vi voksne kose oss litt bare oss!!!
Imorgen har vi 5 års bryllupsdag og da skal vi kose oss med tur!
Sist gang jeg var på denne plassen var Storebror liten....

6 mnd var han her....

Jeg reiste med disse to pene damene på tur! Hihi... damer og damer....
Søstrene mine, jeg og storebror koste oss noen dager i Dublin!

Og nå skal jeg og mannen tilbake hit! Gleder meg!

Dublin er en flott by! Ikke alt for stor... bra shopping... god mat og atmosfære! Perfekt sted å feire en bryllupsdag! Ikke heller så dumt at Ryanair flyr dit fra Rygge!
Gleder meg masse! Skal bli godt med litt voksentid... litt netter uten barn som vekker en... litt god mat som man faktisk får spise varm! Weeee
Nå gjenstår det bare å pakke ferdig da... hmm... trenger visst litt nytt jeg... har seriøst ikke en jakke å ha med! Sist jeg kjøpte meg jakke var vel før første graviditet! Dvs 5 år siden! Hihi... skal shoppes jakke i Dublin!

-Stine-

1 kommentar:

  1. Storebror og lillebror23. september 2011 kl. 18:26

    Til mamma og pappa.Gratulerer på bryllupsdagen og kos dere.Kos fra goguttene.

    SvarSlett