tirsdag 6. september 2011

Og slik går no dagan!!

Ja, dagene går... Når kvelden kommer er vi slitne store som små....


Storebror ser litt tv før leggetid... Godt å roe tempo ned...

Før kvelden kommer tilbringer vi dagene på jobb og i Bhg... For tre av oss er jobb og Bhg samme sted! Godt!


Der trasker vi i kornet...


Ser nyfødte kattunger...


Og mater griser! Må si jeg føler meg priviligert som har en sånn fin hverdag på jobb sammen med barna mine! Idag har vi laget Marengs av egg fra hønene våre... Jeg kunne virkelig ikke hatt det bedre!!


I helgen matet vi endene i gamlebyen...


Og sjekket ut kanoene... Noen mer frivillig en andre... :)

Vi gjør altså masse om dagen, så ikke mange minuttene som er igjen til Blogging desverre... Sånn er det nå... Kommer litt her og der ihvertfall!!!

Og forresten!!! Jeg har klart å begynne å trene!! Vært på Afro på Elixia to mandager på rad og i tillegg har jeg trent litt styrke et par ganger også!!! Superbra til å være meg, så ille stolt!!! Nå skal jeg bare klare å fortsette også da!! Kryss fingrene!!! :)

Ha en fin kveld og uke videre!!

Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: