fredag 16. september 2011

Ny Header trøbbel...

 


-Stine-
Posted by Picasa


Fant ut at en ny header var på sin plass.... for lengst! Men min venn picasa er ikke så veldig enkel på spansk altså! Har jo spansk pc... og min spansk er ikke dreven gitt... sukk.... og har ikke fått fikset picasa over til Norsk... så blir en litt enkel header en stund nå... ble ikke mer jeg fikk til! Må se å finne ut hvordan jeg får fikset det språket på Picasa altså! Laster ned Norsk, men pcn vil allikevel bare ha det på spansk!! vræl!

1 kommentar:

  1. Synes den headeren du har nå var veldig kul jeg! Utrolig stilig og levende bilde! :)
    Om du ikke får Picasa til å samarbeide, kan du prøve med www.Picnik.com. Det er et gratis web-basert bilderedigeringsverktøy. Har mange av de samme funksjonene som Picasa.
    Så gøy med høstfest og markedsdag i BHG. Må være lærerikt og spennende for de små. :)
    KLEM

    SvarSlett