tirsdag 22. september 2009

Kake!!! ARg! Pc rot!!

Hadde akkurat skrevet et laaaaangt innlegg.... med oppskrift på en Oreo kake... som er helt fantastisk og som jeg har tenkt til å lage til et brylllup vi skal i på lørdag... hadde kopiert inn bilder og endel tekst fra oppskriften.... og skulle bare publisere... så vips var det borte a gitt!!! Arg! Skjedde med noe jobbting igår også... har virkelig ikke teften på sånt om dagen jeg! Så... da blir det ingen oppskrift nå... men den kommer nok altså! Får holde med et bilde av herligheten... for den er jo fantastisk god!!!
Har noen bilder av noen kaker jeg har laget før også da... har fått litt sansen for å lage kaker en stund nå nemlig... hihi, men egentlig bare det å lage dem.. ikke nødvendigvis å spise dem... men oreo kaka... den spiser jeg da!

Har vel egentlig laget endel flere enn dette også... men det var disse jeg fant bilder av nå da... blir nok et par bilder til etter helgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar