tirsdag 1. september 2009

Tirsdag... dagen etter mandag!

Mandagen gikk veldig fort den gitt, så da ble det blogging idag Tirsdag isteden....

Mandag ja.. først var det jo møtedag på jobben da... den går alltid fort! Masse som skjer med møter, mat og barn!

Så bar det hjem til middag og etter det babysvømming med mann og sønn! Er så morsomt om dagen, lille gutten min er helt i hundre hele tiden! Elsker virkelig vannet han! Deilig!
Morsomt å se han så ivrig og glad!

Etter svømmingen dro jeg og ei venninne mot sarp... vi skulle på Londonkveld med jentene, men først hadde vi litt tid å slå i hjel! Da ble det litt shopping da... ikke på meg, men på henne... hun handlet det samme ulltøyet jeg kjøpte her om dagen... og var godt jeg var med å rådet henne med str... og hun var ganske så enig med meg.. måtte ha 104 og 110 kunne man virkelig bare ikke kjøpe enda! :)


Så den etterlengtede Londonkvelden! Gledet meg sykt jeg... og var sååååå koselig og morsomt!

vi skravlet til langt på kveld om London og alt mulig annet! hihi... forsvant rett som det var bort fra temaet ja! Er jo endel andre temaer som opptar flere av oss om dagen! :)

Fant ihvertfall ut litt av hvert da! Og vi var vel ganske like i tankene om hva vi hadde lyst til...


SHOPPE!!!

Var endel mere vi hadde lyst til også da... tenkte oss på Musical....

Om vi får billetter til denne... så blir det den! Noen som har sett den? Hørte masse bra, så da håper vi forventningene blir infridd!!
Også skal vi ut å spise fin middag! På med antrekk og fine sko! Og om vi får det som vi drømmer om... så blir det i dette bygget... det er resturangen fifteen til Jamie Oliver... må prøve å få booket en av dagene nå... så krysser alt som er for at det ikke er fullbooket fredag eller lørdag når vi skal bort da! Gleder meg sååååååå mye til denne resturanten! Da skal vi kose oss da!
Også er det mitt lille ønske da... jeg har ille lyst til London eye... har vært i london mange ganger nå, men aldri fått med meg en tur med dette store pariserhjulet! Så det blir det nok lørdag morgen tenker jeg! Satser på det ihvertfall!
Hihi... men mest av alt skal vi shoppe! Har funnet det megastore kjøpesenteret som har alt av butikker... så det blir nok en tur dit i tillegg til Oxford street, covent garden, regent street og markeder!
Blir sååå gøy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar