lørdag 6. november 2010

bloggertrøbbel...

Ugh...
Sitter her å ser på bloggen min... men alt i margen til høyre... eller det som skulle vært der... det er jo forsvunnet under alle innlegg! OG der skal de jo ikke være! Under utforming osv... der ligger de der de skal, men ikke når jeg skal se på bloggen...
Så nå har jeg sitter å irritert meg over dette... og sett om jeg kan fikse... uten å få til noe som helst...
Istedenfor å lage innlegg om Norgesturen min... men lover det kommer altså!
Bare det at tolmodigheten min er ikke der akkurat nå!
ARG!
Om noen har noen råd... spytt ut!
Ha en ellers herlig lørdagskveld!
Her er jeg litt gressenke fra nå av... mannen skal på byen og blir vel ute en god stund har jeg forstått dem rett... en drar nemlig ikke hjem fra Playan til normale tider som hjemme... der kan man fortsette hele døgnet om man vil... så må nok ikke regne med å få han tidlig hjem ikveld akkurat!
Vel vel, neste gang er det min tur! :)
Nattinatt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar