tirsdag 30. november 2010

Pittelitt julefølelse....


Årets pakkekalender er klar!!
Bare storebror som får i år da... lillebror får vente til neste år han stakkar...
Men får nok sikkert leke litt med papiret til storebror om han spør pent! :)
Fikk en anelse julefølelse da jeg handlet inn de siste gavene idag... spilte nemlig julemusikk på Primark idag! Også hørte jeg på puttipluttipot på spotify igår... kan nesten ikke bli jul uten! Nå gleder jeg meg litt til immorgen da... for da skal jo første pakke åpnes! blir han fornøyd tro? Også skal vi se på Jul på månetoppen på dvd! Og åpne en luke i kalenderen som hører til... for den fikset våre snille kommende naboer til oss da de kom på besøk!
Hihi, også er jeg egentlig ganske så fornøyd idag, for fikk tak i en julegave jeg har lett litt etter... da falt 4 gaver på plass samtidig nemlig! For er 4 stk som skal få lik gave av meg i år da! Må bare inderlig håpe de liker den nå da... nå som jeg har lett sånn etter den altså!

-Stine-

1 kommentar:

  1. Så herlig kalender!
    Jeg har også drevet med den ikveld - hang opp de første 12 først, ellers blir den så tung, hehe...
    N blir helt sikkert fornøyd - bare papiret er nok til å få han i 100 vil jeg tro:-) (Så kan jo lillebror arve det når det er revet av:-)

    Kos dere masse med julekalender og Månetoppen. VI skal på grøtfest med klassen min, hvor det også skulle dukke opp en nisse - håper det blir stas!
    Klem K

    SvarSlett