tirsdag 9. november 2010

Bloggtrøbbel fikset eller ikke tro?

Nå har jeg brukt noen dager på å irritere meg over bloggen....
Sidebaren har jo vært helt ute å kjøre...
Prøvd å finne hjelp, men det er jo bare sånn html greier... og det klarer jo ikke jeg!
Fant et eller annet sted at det kunne være noe med siste innlegg...
Så idag har jeg slettet alle bildene på det siste innlegget... kjipt for var mange fine bilder!
Men de kom opp som html skrift i redigeringen, ikke ferdige bilder...
Så gjort ihvertfall...
Og nå ser det ut som sidebaren er tilbake!
Så får vi håpe den blir der da...
og at jeg kan poste bilder i neste innlegg...
For prøvde meg på bilder igår... og da kom de bare opp som masse html skrift... og da er det ikke spesielt enkelt å redigere eller lage noen innlegg! Urg!
Så nå får jeg satse på at Lillebror sover en bitteliten stund til... så jeg får prøvd meg på et lite innlegg om norgesturen!
Ellers blir det nok jobbing med julekort og julegaver! Ting tar tid altså!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar