tirsdag 20. juli 2010

en sunn og en usunn dille....

Ja, det har jo blitt noen flyturer på oss i sommer... med Ryanair... og om vi ikke var superfornøyd med servicen når det gjelder barneseter, så har de verdens beste godis der!!! Hihi, har jo disse andre steder også altså, men disse boksene var bare så supre! Masse innhold... og veldig kjekke å ha i veska! Og ILLE GODE da! Drømmer om at de skal få disse på nærbutikken her, men egentlig så er det vel best at de ikke har dem der... for tar meg bare 2 min å gå... og da går nok ikke vekta den veien jeg vil at den skal....

Over til noe lurere.... har lest om disse for en stund tilbake, at de var superkjekke og gode og økologiske og alt det der.... I butikken her har de noe som ligner... eller ligner på utseende, men innholdet er gele, så ikke akkurat like sunt da.... Men storebror i familien har lagt sin elsk på dem! Helt greit egentlig... for de er jo kjekke på flyturer... tar litt tid å spise... også søler man ikke så mye! Da vi var hjemme en liten tur i sommer kjøpte jeg disse på butikken hjemme, bedre med økologisk smoothie enn gele, og gutten min var like glad i dem! Ikke dumt.... så om noen har en idè om hvordan man kan få sånn ca et års forbruk av disse gratis ned hit... så hyl da! Hihi, ja for de er jo ikke akkurat billlige da, men det er jo en kjentsak, sunt er ikke billig!

Det var det for idag.... vært en tur i Las Palmas idag... byttet en reiseseng som ikke funket som den skulle... kjøpt vifte til bedre nattesøvn... kjørt omveier for så å allikevel ikke finne veien til en butikk vi skulle sjekke ut... ja, enda en opplevelesesrik dag på GC!
Nå sover barna og snart også jeg!
Ps... ønsker meg virkelig et nytt kompaktkamera nå... for blir dårlig med filmer her på bloggen med bare speilrefleksen i hus!

Nattinatt

3 kommentarer:

  1. Lille Prinsen min elsker de smoothiene der. Han har bare smakt den røde og den gule, i og med at det er kiwi i den grønne har jeg ikke tort siden min mor er hyper allergisk mot kiwi.

    Kos dere i varmen :)

    SvarSlett
  2. haha... du vet du er hekta på jelly beans når bakgrunnen på bloggen er full av dem! De er jo ille gode da! Vi har forresten en pakke med honning som ligner veldig på de smoothiene der og N var veldig lysten på den når han var hos oss sist dere var her hjemme! hihi...

    SvarSlett
  3. Åh ja, Jelly Beans er farlig godt!

    Takk for hyggelig kommentar, forresten. Når skal dere igang med husbygging da?
    Eneste rådet jeg kan komme på, er oppbevaring-oppbevaring-oppbevaring. Boder, vaskerom, garderober etc.Det er ihvertfall der vi sliter. ;)

    SvarSlett