lørdag 23. april 2011

Cruiselivet, ja vi lever!


Vi har hatt noen fine dager på cruise, men feriebegrepet er vel noe helt annet etter mann har fått to barn ja! Spesielt siden vi har en liten lugar og cruise selskapet har vært så kule å ikke gi oss barneseng som de lovte!


Men smiler det gjør da denne karen stort sett allikevel! Han sliter med litt tenner som vil ut, så feber en dag og urolige netter måtte jo såklart komme på ferie!


Idag har vi kost oss på Madeira, en flott øy jeg godt kunne tenkt meg å komme tilbake til! Litt synd at det er påske og mye stengt... Bla. Vinmuseet vi gjerne ville på... Fikk handlet med litt madeira vin til vinskapet allikevel da!


Vi har ellers opplevd å spise mat grillet på vulkanen på lanzarote, ridd camel i Agadir, handlet fake ting i medinaen i Casablanca og tatt taubanen her på madeira! Også har vi hatt en vind og spysyk dag på sjøen.... Hihi, overlevde da! Besetningen ombord skal ha skryt for underholdning og iver! Full rulle dagen lang!


Har hatt en uke uten Internett... Og godt har vi vel egentlig av det! Kan bli litt vel mye blogg og Facebook i heimen iblandt! Cruiselivet er godt, kanskje litt for godt for vekta og barnas matvaner, men ferie er vel ferie ikke sant? Utsikten fra matsalen er det ihvertfall ikke noe å klage på! Amerika neste stopp hadde vært noe!! ;)
Vi blogges om noen dager!! Gleder meg masse til å se hvordan dere andre der ute i blogglandia har hatt det i påska!!
God påske til alle sammen!!

Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Hei
    Høres jo ut som om dere har en fin tur alikavel. Sikkert deilig å oppleve nye steder.
    Her hjemme har vi rene sommervarmen, koser oss ute til langt på kveld og det er jo ikke vanlig i april.
    Kos dere videre. Stor klem fra oss

    SvarSlett
  2. Så moro å høre litt fra ferien deres!
    Synd at det ble tull med barneseng og at minstemann har hatt litt feber, men ser ut som dere har kost dere uansett!
    Ikke det samme å reise med 2 barn kan jeg tenke meg!
    Gleder meg til å se flere bilder fra turen deres!
    Klem fra meg hjemme i sommervarmen!

    SvarSlett
  3. Så spennende å høre litt fra turen deres. Typisk med feber og tenner når man er på ferie.. Men det høres ut som om dere klarer å kose dere likevel. :) Kos dere videre på turen.
    KLEM

    SvarSlett