torsdag 14. april 2011

Nok en gang besøk fra Norge!

.... Som er grunnen til litt bloggtørke her! Dagene flyr så ufattelig fort med besøk her altså! Rekker ikke stort annet enn noen minutter rolig i sofaen hver kveld...


Kanskje derfor denne karen var helt slått ut da bestemor og tante hadde dratt idag? Tar på å ha besøk ja! Men er jo veldig koselig da! Så selvom det blir en real rydderunde nå... For det harvi heller ikke rekt i løpet av uka nemlig! Så er det verdt det altså!

Blir litt ekstra hektisk noen dager nå... For lørdag har far i huset bursdag og søndag drar vi på cruise!!! Hihi, nok som skal fikses på kort tid kan man si! Men så ender stresset i en uke på cruise da, det er jo ikke så dumt! Gleder oss veldig her!!!

Har egentlig MYE å glede oss til og over om dagen! To venninner har fått velskapte vakre barn... Ferie i vente, en veninne kommer på besøk i starten av mai, mamma kommer i slutten av mai også er det jo snart tid for hjemreise herfra.... Hjelp! Tida flyr... Vi får skynde oss å nyte livet litt ekstra akkurat nå!!

Hihi, ble en innlegg med mye blandings her... Blir sånn med noen dager fravær... Håper jeg får blogget litt mer før vi drar, og kanskje også fra cruise... Håper håper!!

Ha en flott ettermiddag alle sammen!!
-Stine-


Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Hehe.. så søt han er der han sitter og sover!! :)
    Vi har nettopp booket billetter til Madeira i sommer, for å besøke svigers når de er i leiligheten sin der. *gleder meg*
    Kos dere masse masse på cruise. Håper på bilder og oppdateringer underveis!
    KLEM

    SvarSlett
  2. Så herlig bilde av N da;-) Kan tenke meg han er utkjørt etter besøk av farmor og tante!
    Guri som jeg misunner dere varmen og ikke minst cruisetur neste uke!!! Unner deg det veldig da. VI er på Hafjell vi nå, nesten ikke snø og varmegrader, hehe.. Godt jeg har bebisen å passe på så jeg slipper å måtte ut i bakken;-)
    TAkk for koselig hilsen heromdagen - har nesten ikke rekt å sjekke bloggen min i det siste... Tiden flyr med 2 barn gitt;-)

    Herlig helg til deg og riktig god tur på cruise!!!

    Klem klem

    SvarSlett