søndag 19. september 2010

Teknologialderens barn.... og klesvask på snora!

Ja, måtte bare ta med disse to bildene...
Merker at Storebror begynner å bli større... og at han også vokser opp i en helt annen tid enn det vi gjorde... huff, nå følte jeg meg brått veldig gammel!

Han er jo allerde ganske så dreven på mye innen teknologi... Iphonen min tok han raskt, tror han var 1,5 når han forsto hvordan tastelåsen funket.... nå leter han selv opp filmer på youtube, vi må bare hjelpe han å søke etter lynet da!

Her inntar han de siste blåbærene mormor og morfar hadde med... forann pc'n til Christer... Christer har nemlig fikset Cars i BluRay! Den måtte jo såklart ses!

Ellers et bilde av klesvaska mi... Vel, ikke en helt hvilken som helst dag dette...
For nå har det ikke regnet på vel 6 mnd... Er det ikke da typisk at regnet fosser ned, akkurat da jeg var ute å gikk tur for å få lillebror til å sove! Og vaska han såklart ute!

Kom en ganske skikkelig skyll, men etter 5 min så man ikke antydninger til regn... annet enn at det var helt brunt på duken... for vannet hadde jo dratt med seg litt støv fra taket!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar