tirsdag 14. september 2010

Ut på tur å svette litt!


Dette bildet er litt gammelt da.... er ikke fra idag... så skal ikke svette så mye!
Men har tenkt meg en tur ut å gå... skal kjøre Storebror i barnehagen, sette bilen der.... så skal jeg gå inn til Arguineguin... tar ca30 min tenker jeg... ikke så langt, men i varmen er det mer enn nok egentlig... ligger nemlig på 27 grader nå kl 09!
Så skal jeg ta en liten runde på markedet i Arguineguin.... muligens spise lunsj, får se hvor mye klokka er... så er det å gå tilbake til barnehagen igjen...
Blir en liten treningsdag med litt moro ting midt i! Hihi, elsker markeder jeg da! Kjøper ikke så mye der, men er moro å gå å se... mest fake vesker osv der nemlig.....
Ha en flott dag alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Det høres ut som en god plan for dagen:-)
    Her i Nord har det regnet sidelengs fra i går kveld, men nå ser det ut som sola skal komme på besøk! Nå har jeg bare tre dager igjen på jobb! Det blir jo litt deilig med litt fri og kos fremover, og så håper vi å se dere i oktober:-)
    Klem fra søs

    SvarSlett
  2. Hei vennen!
    Ble det noen lang rusletur på deg el?
    Hørtes uansett herlig ut!
    Det regnet katter og hunder her ista, men så kom sola allikevel:-)
    Imorra skal jeg på harrytur og se etter nytt sete til S. Han begynner å bli for stor for det han har. Pappa sjekket opp det neste Maxi Cosi setet og det var visst på tilbud til 1000SKR på Babyproffsen, så jeg skal innom der & titte.
    Håper du får en flott onsdag!
    Klem fra meg

    SvarSlett