torsdag 28. oktober 2010

Og vinneren er....

Tjohei!
Jeg rakk faktisk å poste hvem vinneren er idag!
Det ble en rask trekning, sånn innimellom pakking... mating av barn... kjøring hit og dit og Høstenfesten i bhg!
Så dere får beklage at det ikke kommer noen bilder av trekningen... det tok jeg meg rett å slett ikke tid til!
Men alle lappene er sirlig brettet.... lagt i en bolle og storebror fikk æren av å trekke lapp!!

Navnet på lappen var MONA!! Gratulerer!!!

Skal gå inn til Mona og tipse henne om vinnerstatusen... og få henne til å sende meg adressen sin... Så kommer det snart en liten pakke i posten fra Gran Canaria!

Nå pakken er kommet til rette eier skal jeg nok poste innholdet, men litt spenning i hverdagen har vi da godt av enda en stund! ;)

Nå løper jeg videre til Høstfesten... må bare skifte først... tar seg ikke helt ut med pastasaus på singletten... selvom det er bhg fest!

Ha en flott kveld!

2 kommentarer:

  1. Hurra!!!! Jeg vinner jo nesten aldri noe som helst, så dette var gøy :D Sender adressen på mail, så skal jeg vente i spenning på en liten ting i posten. Hihi

    SvarSlett
  2. Må bare legge inn en hilsen og si:
    Gratulerer som tante! Har vært på formiddagsbesøk hos oldeforeldrene i dag - koselig!

    Ha det fortsatt bra og god tur til hjemlandet :)

    Klem fra Inger

    SvarSlett