søndag 3. oktober 2010

Høstferie, Husmorferie og Bloggfri en uke!

Jepp, kommer innom her en kort tur nå... Vi har nemlig en leilighet på Anfi Del Mar denne uka! Og der er det litt dårlig med nett... så da blir det lite blogging! Hihi, flytter bare 5 min borti veien altså, men blir litt "Ferie" liksom! Der er det luksusleilighet med havsutsikt... herlige bassenger og nærme til resturanter! Så nå er jeg her hjemme noen timer for å pakke sammen litt saker og ting til denne uka... OG IKKE MINST... Mannen har tilbudt seg å ta begge barna i natt... her hjemme... så jeg kan få sove en hel natt på Anfi!!! Det blir første hele natten siden Lillebror ble født!!! Gleder meg veldig, men er litt spent på hvordan natten her hjemme blir da... Lillebror spiser nemlig fremdeles MANGE ganger hver natt!! Jaja, ingen har vel vondt av en litt slitsom natt... Skal blit utrolig godt meg litt søvn... selvom jeg sikkert må pumpe litt da... Først skal ihvertfall jeg og noen jenter ta noen glass vin og kose oss! Det blir digg!!! Kommer sikkert med litt oppdateringer her inne sånn iløpet av uka... om jeg er hjemom her, om ikke.... så kommer det til helgen! Ha en flott dag og uke alle sammen! Så gleder jeg meg til å ha masse blogger å besøke til uka!!

2 kommentarer:

  1. Så deilig! Kos deg masse :)

    SvarSlett
  2. Håper at dere fikk en deilig ferieuke på Amfi, deilig der da. Mange fine bademuligheter for dere og gåavstand til barnehave og jobb.
    Håper også at du fikk sovet godt hele natten og at det gikk fint med mannen og guttene. Sikkert litt ekstra for ham men en natt klarer han sikkert fint. Hyggelig å snakke med dere på Skype sist, snakkes snart igjen.Nå venter vi på baby her, gutten kan jo komme når som helst.Gleder oss veldig til det. Klem fra mamma

    SvarSlett