søndag 15. august 2010

59,8!!!


Hihi, det var dette det sto på vekta idag... og det midt på dagen etter lunsj!!
Det er faktisk akkurat litt lavere enn hva jeg var da jeg ble gravid!

Dette er et bilde fra da tanken kom.... søren var det slik riene var... ANGRER!!!
Gikk opp 16,5 kilo denne gangen... og synes egentlig ikke jeg så så stor ut egentlig.. .magen var vel stor, men kan jo ikke si at man ser så veldig gravid ut bakfra på dette bildet...
Sist gang brukte jeg vel lang tid på å gå ned igjen... var vel akkurat tilbake da jeg ble gravid igjen... denne gangen har det gått raskere, og det helt uten å gjøre noe spesielt egentlig!
Er så heldig at jeg stort sett kan spise det jeg vil.... og med min motstandskraft for godis, så er det jo veldig kjekt! For slanke seg... det ligger ikke helt i min natur!
Oppskriften denne gangen er nok at jeg har to å ta meg av... mer trapper som må løpes opp og ned når det er leggetid... også drikker vi jo veldig mye mer vann her i varmen da!
Er litt deilig at klær begynner å passe igjen da... at man føler seg vel i kjole! Å, har gledet meg så utrolig til å kjøpe meg kjoler! Nå bor jeg jo sånn at jeg faktisk kan bruke kjolene litt mer enn en gang også da! Og brunfarge hjelper jo endel på selvbildet det også! :)
Så var det bare å få begynt trening så man kan få litt overskudd og for å ta vare på kroppen så den holder tritt med gutta's tempo etterhvert!
Om noen har gode tips til hvordan komme igang med trening når man bare synes det er såååååååå kjedelig, så kom med dem!

2 kommentarer:

  1. Bestill filmen : 30 days shred :) Den skal visst være knallbra

    SvarSlett
  2. Å så deilig! Gratulerer! :)

    SvarSlett