torsdag 19. august 2010

Etiketter og annet moro!

Etiketter.... Hihi, har visst ikke helt fått med meg at det går ann før nå jeg.... så nå har jeg vel sittet en liten stund å lagt på etiketter på endel av de gamle innleggene... skal legge på flere etterhvert... for er jo litt kjekt det egentlig altså! Så blir det spennende å se hvordan de blir brukt etterhvert da!

Fått noen som går igjen alt da ihvertfall.... Storebror og Lillebror... Disse er tenkt der jeg skriver om dem, hva de er opptatt av om dagen, hvordan utviklingen er, når lillebror får en tann osv!

Idag har forresten Storebror sin Tredje dag i barnehagen etter sommerferien... går litt opp og ned, men idag var han i lek da jeg gikk.... så får vi bare håpe han får sagt ifra om tissing idag da... kom hjem med 3 uhell igår nemlig.... Er ihvertfall godt for han å få vært sammen med litt andre barn... litt utfordringer i hverdagen skader ikke akkurat! Mye hyggeligere på ettermiddagene her også da!
Lillebror ser på Teletubbies her.... hihi, blitt skikkelig fan av dem han! Idag skal jeg bestille time hos legen her, for lillebror trener en vaksine... fikk den med fra Norge, men må få en lege til å sette den da... Så, da får jeg stikke avgårde til byen å se å få bestillt den timen!

Ha en flott dag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar